- Kdy mlčet.
- Kdy se ozvat.
- Nebát se říct nevím.
- A říct ne.
- Co chce klient.
- Co si klient myslí, že chce.
- Co klient potřebuje.
- Co si klient může dovolit.
- Jak si říct o peníze.
- Kdy dělat zadarmo.
- Kdy vrátit peníze.
- Co nedělat ani za zlaté prase.
- Jak funguje mozek.
- A paměť.
- Amigdala.
- Kognitivní zkreslení.
- Zimbardův experiment.
- Milgramův experiment.
- 7 Cialdiniho principů přesvědčivosti.
- 10 principů dobrého designu.
- Apple vs Braun.
- Joanna Weibe.
- Chip and Dan Heath.
- Mike Monteiro.
- Dan Ariely.
- Velikost písma v závislosti na vzdálenosti.
- Principy typografie.
- Teorie barev.
- Jak se mění barevná preference s věkem.
- Barva pohřbu jednotlivých národů.
- Smolná čísla jednotlivých národů.
- Jaké % mužů a žen je barvoslepých.
- Fyzické míchání barev.
- Ikigai.
- Wabi sabi.
- Sprezzatura.
- Jak se obléknout na jednání.
- Jak podat ruku.
- Jak prezentovat svoji práci.
- Kdy to vzdát.
- Kdy udělat pivot.
- Jak udělat finanční plán.
- Jak vymyslet dobrý nadpis.
- Odložená gratifikace.
- Marshmallow test.
- Dunbarovo číslo.
- Vnímání rychlosti.
- Skicování na papíře.
- Nebát se zabít vlastní nápad.
- Jak zvýšit pochopitelnost a přístupnost.
- Dopisy investorům Warrena Buffeta.
- Nothing box.
- Příběh 3 princů ze Serendipu.
- Maslowova pyramida.
- Konverzní pyramida.
- P-value.
- Statistical power.
- Gausova křivka.
- QUERTY vs Dvorak.
- Jak se chovat dětinsky.
- 6 sociálních tříd.
- % populace, co má iPhone.
- Jak si zkontrolovat registraci značky (loga).
- Fibonacciho sekvence.
- Zlatý řez.
- Paretovo pravidlo.
- Gestalt principy.
- Trojčlenka.
- Procenta a pravděpodobnost.
- Jak naslouchat dětem.
- Správná proporce ginu a vodky v martini.
- Angličtina.
- Analytika.
- Jak spustit A/B test.
- a kdy ho zastavit.
- Jízda na kole.
- Jak poznat dobré víno.
- Jak naslouchat.
- Historie kámen, nůžky, papír.
- Jak spánek ovlivňuje pozornost.
- Co vás dostává do flow.
- Jose Louis Barragan.
- Mark Rothko.
- Wim Hof.
- Alvar Aalto.
- Jak osekat nápad na podstatu.
- Čeho se bojí klient.
- Proč si vás vybral.
- a proč někoho jiného.
- Komu konkurovat.
- Komu odpustit.
- Jak správně sedět.
- Strach.
- Kdy menstruuje.
- 6 oblíbených písem Massima Vignelliho a jeho mapa NYC metra.
- Stefan Sagmeister.
- Jak si šetřit na důchod.
- Jak kamarádit s konkurenty.
- Whitespace.
- Psaní všemi 10.
Zpět na seznam článků
100 věcí, které by měl znát (UX) designér
Jak si říct o peníze, Zimbardův experiment, dobré víno, strach ... a dalších 96 věcí.
Smysluplná debata